FAQ

Děkujeme za návštěvu naší prodejny obuvi. Zde vám poskytujeme často kladené dotazy a odpovědi, které vám pomohou. Doufáme, že to bude jasné a informativní pro vaše online nakupování.

1. Jak mohu zadat objednávku?

Jako Váš dotaz jsme rádi, že vás na našich webových stránkách můžete snadno nakupovat. Postupujte následovně:

A. Vyberte si své oblíbené zboží. (Jakákoliv pomoc, kontaktujte prosím náš prodejní zástupce online)

B. Klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ na stránce produktu a přejděte do nákupního košíku. Chcete si v nákupním košíku koupit více kusů zboží? Změňte číslo v položce Množství. box. Chcete odstranit položku z nákupního košíku? Klikněte na tlačítko Odstranit napravo od libovolné položky v košíku.

C. Pokud si chcete koupit další položky, stačí pokračovat v nakupování na našich stránkách. Nebo jinak, podívejte se.

D. V tomto kroku 2 potvrďte správně svou dodací adresu. A pokračujte v pokladně.

E. Vyberte způsob platby, který vám vyhovuje.

F. Poslední krok, stačí potvrdit a pak se obrátit na platební stránku zaplatit objednávku. .

E. Poté, co jste dokončili objednávku, Vaši objednávku zpracujeme do dvou dnů a vyexpedujeme! A to bude trvat asi 7-9 pracovních dnů na vaše dveře!

2. Jak dlouho trvá přeprava?
Jako obvykle, to by trvalo 9-15 pracovních dnů, aby se dospělo k vašim door.Besides, budeme zpracovávat vaše objednávky do 2 dnů, a loď je ven.

3. Jak mohu sledovat objednávku?

Po odeslání objednávky vám pošleme e-mailem číslo sledování a odkazy na sledovanou e-mailovou adresu. Jednoduše zadejte tyto informace do příslušných polí a klikněte na tlačítko stopy. Pokud potřebujete další pomoc při sledování, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu.

4. Co musím udělat, když chci zrušit svou objednávku po jejím umístění?
Obraťte se na nás prosím do 12 hodin, když nám zaplatíte, pokud chcete zrušit nebo změnit objednávku. účtujeme vám 15% z částky objednávky jako náš poplatek za provizi. Přemýšlejte o této skutečnosti. Nemůžeme přijmout zrušení pro produkty, které již byly odeslány.

5.Je-li problém se zbožím, které jsem obdržel, co mám dělat?
Pokud máte s objednávkou nějaký problém, kontaktujte nás prosím okamžitě. Informujte nás o problému s objednávkou a my vám dáme pokyny.

6. Co mám dělat, pokud je zásilka ztracena nebo odcizena?
V tomto případě je to nepravděpodobné. Pokud je však zboží poškozeno nebo ztraceno, zašleme vám další náhradu za náhradu. Pokud však poštovní služba doručí zboží na nesprávnou adresu, kterou jste uvedli, nebo jste přemístili změněnou adresu, aniž byste nás o tom předem informovali, nemůžeme vaši objednávku provést.

7. Udělal jsem chybu s mojí objednávkou a je to stav říká Shipped, co mám dělat?
Pokud již objednávka opustila, nemůžeme provést změny v objednávce. Počkejte prosím, dokud neobdržíte vaši objednávku, pak nás kontaktujte, my vám zašleme další pokyny.

8.Do velkoobchod naše položky?
Pokud chcete velkoobchodní prodej našich položek, neváhejte nás kontaktovat.

11. Hledám položky, které nejsou uvedeny na vašich stránkách, můžete je poskytnout?
V tomto případě nás prosím kontaktujte s obrázkem, sériovým číslem nebo číslem modelu zboží. Čím více podrobností bylo uvedeno, tím snadnější a rychlejší je umístění zboží v továrně.

9. Zajistí se v obchodě návštěva?
 Ano absolutně! Bezpečnost je v naší prodejně vždy nejvyšší prioritou a veškeré vaše osobní údaje budou považovány za důvěrné a žádné z vašich informací nepropustíme do jiné třetí části. Budeme je uchovávat na zabezpečeném serveru a budeme plně dodržovat veškeré platné právní předpisy o ochraně osobních údajů a spotřebitele. Zajišťujeme bezpečnost všech transakčních dat pomocí pokročilého poskytovatele řešení zabezpečení.